Am fost numita printr-o decizie in fruntea unei comisii de inventariere. In instructiunile de inventariere se face trimitere la modelul (pentru gestiuni global-valorice - cod 14-3-12/a) dar in anexele atasate de conducere s-a modificat capul de tabel. Anexele nu sunt semnate sau stampilate. Mi se cere in plus sa acord numere noi de inventar tuturor bunurilor inventariate si sa le scriu in registrul de evidenta. Bunurile inventariate sunt piese muzeale. Legea spune ca orice modificare in acest registru trebuie semnata de director. Am depus la secretariat o lista cu intrebari legate de inventariere si desi au trecut peste 30 de zile conducerea nu a raspuns. POATE FI MODIFICAT MODELUL - cod 14-3-12/a de conducerea institutiei sau normele sunt norme?
Modelul listelor de inventariere este stabilit prin Ordin al Ministrului Finantelor si nu poate fi modificat. Listele de inventar sunt semnate de catre membrii comisiei de inventariere si de gestionarul care are bunurile in gestiune (sau in cazul inventarierii pentru predarea-primirea gestiunii, de ambii gestionari). La sfarsitul inventarierii comisia intocmeste un Proces-verbal de inventariere in care se consemneaza rezultatele acesteia si se inainteaza spre aprobare conducatorului unitatii, care prin decizie interna dispune rezolvarea eventualelor minusuri sau plusuri in gestiune.