Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara.
Doresc sa efectuez radierea fiscala a unui autoturism pe care l-am vandut. Pe site-ul directiei fiscale, la categoria acte necesare radierii fiscale este mentionat "copie act ce atesta instrainarea mijlocului de transport (factura, contract de vanzare-cumparare, donatie, etc)/scoaterea din functiune/furtul/schimbarea domiciliului/incetarea contractului de leasing inainte de scadenta/scoaterea definitiva din tara a mijlocului de transport. ", fara alta observatie. Mentionez ca vanzarea s-a facut in baza unui contract semnat de ambele parti in prezenta unui avocat, contractul avand stampila biroului de avocatura.
Este acest contract valabil conform celor scrise pe site-ul directiei fiscale sau este nevoie de contractul tipizat care se regaseste pe site? (Cumparatorul este din alta localitate, prin urmare incheierea unui nou act este destul de dificila)