Buna ziua am intrebare daca am stat in concubinaj si am o fetita cu persoana respectiva cum pot face ca sa vina sa o vada doar la sfarsit de saptamana sau odata pe luna? El cand vine la ea sta si asculta ce vbesc eu la telefon sau cu persoanele care sunt la mne se baga efectiv in viata mea ma jigneste de multe ori ba chiar ma ameninta ca vine cand nu sunt acasa si imi ia fetita pt ca eu lucrez ca sa pot sa ne intretin pe amandoua a trebuit sami caut pe lucru pt ca el mia zis ca sa merg la munca daca imi trebe bani sau sami caut ceva fraier care sa ma intretina si tot el e cel care zice ca nu ma gandesc la fetita mea ca am mers sa muncesc ca mie imi pasa de bani dar el nu se gandeste ca si eu am nevoile mele la fel si fetita mea...... ea creste vazand cu ochii haine aproape in fiecare luna tre sai iau deci ceva logic ca o sa lucrez ca ei sai pot oferi tot ce are nevoie..... dar sper ca acest lucru sa nu fie un avantaj pt el la tribunal sa am probleme pt ca lucrez
Faptul ca e trecut ca tata in certificatul de nastere nu inseamna ca poate veni sa o vada cand vrea. Nu sunteti obligata sa ii deshideti usa domiciliului dvs decat daca vreti sau daca exista o hotarare judecatoreasca in acest sens. Are dreptul sa aiba legaturi cu fata ca tata, dar nu sa abuzeze de statutul lui. Daca fata locuieste cu dvs sansele sa v-o ia prin instanta sunt infime, si exista doar daca dvs el poate creste copilul mai bine ca dvs (emotional, din punct de vedere al educatiei si financiar). Nu va lasati intimidata, legea nu il favorizeaza pe el.
Mult succes si apelati la un avocat daca incepe el vreo actiune in instanta.
Buna ziua,
1. Puteti sa solicitati printr-o cerere in instanta stabilirea unui program de vizita.
2. va sfatuiesc sa solicitati si o pensie de intretinere pentru minora.
3. Daca devine violent puteti sa solicitati un ordin de protectie.
În primul rând, trebuie să deschideţi acţiune pentru stabilirea domiciliului copilului la dvs. şi pentru program de relaţii cu minora.