Buna ziua!
In urma cu 25 de zile am dus un televizor in service pentru a fi reparat.
Mentionez urmatoarele:
- televizorul a iesit din garantie, este cumparat acum 3 ani;
- service-ul este al reprezentantei care a produs tv-ul;
- in fisa de service de predare a tv-ului nu este specificat un termen de reparatie.
Am sunat la service dar nu am primit niciun raspuns, ba ca nu au gasit defectul sau nu au piese suficiente, in final mi-au comunicat ca o sa ma sune.
Intrebarile mele sunt:
- produsul iesit din garantie intra sub incidenta alin.4, art. 11, cap. III din Legea449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare ?;
- ma pot adresa ANPC invocand nerespectarea alin.4, art. 11, cap. III din Legea449/2003 ?;
- daca nu pot invoca Legea 449/2003, exista alte prevederi legale prin care sunt specificate obligatiile prestatorului de servicii (in speta de fata - service TV) la repararea unui produs iesit din garantie.
Multumesc !
Termenul pentru reparatie in service este de 15 zile,care poate fi majorat in cazul in care piesele/componentele de schimbat trebuiesc achizitionate de la producator/dealer din exteriorul tarii
In baza documentului de predare primire tv in service puteti sesiza opa