Am o intrebare, nu stiu exact care este raspunderea legala in acest caz. Pe 16 decembrie, am semnat un contract vanzare-cumparare, pentru a cumpara un apartament. S-a stipulat in contract ca vanzatorul va racorda apartamentul la gaz, apa si lumina si va retusa eventualele erori, pana la 10 ianuarie 2017. Am fost de mai multe ori la apartament si am atras atentia asupra retusurilor de care mai e nevoie. Am transmis si pe e-mail, cu cc la dezvoltator. Pana acum, nu s-au rezolvat si nici nu suntem racordati la apa si gaz.
In cazul in care nu se rezolva toate pana pe 10, pot solicita ca despagubire contravaloarea chiriei pe care o platim in momentul de fata? Pentru ca practic nu ne putem muta, iar pe 10 ar trebui sa platim din nou chirie. Pe 17, platim prima rata la banca, pentru credit. I-am explicat toate astea când am semnat contractul. Nu am stipulat in contract aceasta despagubire.
Sau care e solutia?
Buna ziua,
Notificati dezvoltatorul prin NOTIFICARE SCRISA transmisa recomandata cu confirmare de primire, eventual printr-un executor judecatoresc sau printr-un cabinet de avocat. In notificare aratati termenul de remediere si de racordare si despagubirile pe care le veti cere daca nu se remediaza cele solicitate.
Dupa ce trece termenul stabilit veti putea sa-l actionati in instanta.
In contractul de vanzare cumparare este stipulata obligatia cu un termen?
verificati, luni, la companiile de utilitati daca s-a solicitat vreun acord de racordare a imobilului la companiile respective. este posibil, daca actele de obtinere a acordurilor de la companiile de utilitati sa intarzie din cauza sarbatorilor de iarna si a cererilor mari. daca nu s-a depus nimic, puneti in aplicare, in regim de maxima urgenta, Av. Gabriel Klein Kiritescu