Buna ziua, am nevoie de ajutor pentru interpretare.
In urma unei verificari amanuntite Anaf-ul m-a facut INACTIVA domiciliu fiscal expirat(big mistake)...pentru asta dragutzul de ANAF mi-a luat si TVA-ul.
De la 01.11.2016 am TVA-ul anulat conform deciziei lor.Pe 20.12.2016 m-au reactivat, si am depus documentati pentru recuperarea codului de TVA(099,088).
Intreabarea mea ar fi daca de la 01.11.2016 am TVA-ul anulat, pe casa de marcat colectez TVA-ul si achizitiile le inregistrez fara TVA apoi dau decl 311 sau practic atat veniturile cat si cheltuielile sunt fara TVA.....va rog o lamurire ca am capul patrat
1.nu deduceti TVA
2.Colectati TVA pe care in declarati cu 311 pe care clientii nu il pot deduce
3.dupa reînregistrarea ca platitor va reconsiderati toate facturile pentru care nu ati dedus TVA(deduceti TVA si il cuprindeti in primul decont la rd.regularizari) si respectiv toate cele de vanzare, prin refactuare , astfel clientii vor putea beneficia de dreptul de deducere