Buna ziua,
Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne ajuta in solutionarea urmatoarei spete:
O societate comerciala pe actiuni intentioneaza sa incheie unui contract de prestari servicii (cu executare succesiva) cu un PFA. PFA-ul doreste sa garanteze executarea contractului cu un bilet la ordin emis de un SRL, avalizat de catre administratorul SRL-ului.
Ce documente ar trebui incheiate intre PFA, SRL, administratorul SRL-ului si SA?
Consideram ca intre SA si PFA/SRL ar trebui incheiat un proces verbal de predare-primire a biletului la ordin-in care sa se mentioneze ca acesta constituie o garantie de executare a obligatiei de catre PFA.
Biletul la ordin se competeaza (suma si scadenta) in cazul neîndeplinirii obligaţiilor asumate de PFA prin contract.
Ce alte acte considerati ca ar mai trebui incheiate?
Cu multumiri,
Biletul la ordin emis de catre SRL catre PFA trebuie apoi girat de catre PFA catre SA ca si garantie de executare.
Problema care se pune este daca se va completa suma pe acel instrument de plata - acest lucru trebuie avut in vedere de catre SRL caci el este cel care va achita suma in final.
Bilet la ordin avalizat
WEO
Rog sa imi spuna cineva ce inseamna bilet la ordin avalizat - in sensul ca garanteaza cu afacerea. In caz de neplata raspunde cu toate activele firmei? In caz ... (vezi toată discuția)