Dețin un magazin online pe platforma storenvy.com, iar în noiembrie 2016 în urma unei tranzacții un client mi-a deschis dispută pe Paypal. Eu am oferit toate doveziile necesare ca să arăt că i-am livrat clientului produsul (tracking number, screen shots tranzacții, etc) dar Paypal a dat câștig de cauză ”țeparului”. Deschid eu caz, a doua oară, se întâmplă la fel deși ofer și mai multe dovezi. Trec 2-3 luni și mă sună cineva de la FireCredit spunându-mi că am o balanță negativă de 45$. Confirm acest lucru și le explic situația, spunându-le că nu sunt de acord să plătesc. Ei îmi spun să vorbesc cu cei de la Paypal. Vorbind cu cei de la Paypal, ei îmi spun că nu au reușit să recupereze banii de la banca utilizatorului.
Întrebarea mea e: ce autoritate au cei de la FireCredit? Pot să-mi facă ceva legal în contextul în care eu pot face dovada livrării produsului?
Iata ce a patit o cunostinta, tot cu PayPal.
EBay a trimis o suma prin Pay Pal, dar destinatarul nu a primit-o timp de o luna.
A reclamat eBay, dar ei au spus ca trebuie sa reclame la PayOal.
A reclamat la PayPal, iar ei au spus ca au virat banii, chiar daca persoana a trimis copie după extrasele de cont.
Iata, deci cum poate actiona, uneori, PayPal.
Posibil frauda ?
Cris31p
Buna ziua am un produs de vănzare cineva din Ungaria vrea sa.l cumpere
l.a vazut pe olx si mi.a trimis un mesaj text cu : info message daca mai am veioza ... (vezi toată discuția)