Buna ziua.
Povestea este urmatoarea:
recent am contractat prin intermediul internetului o persoana care m-a angajat pentru modificarea unei aplicatii de mobil.
Plata serviciului s-a realizat prin intermediul PayPal. Dupa ce am trimis proiectul finalizat, persoana a deschis un 'proces' la PayPal prin care si-a cerut banii inapoi, refuzand sa discute cu mine. Am trimis documente necesare care atesta ca treaba a fost completata si trimisa, dar PayPal dupa ce a analizat(sau nu) cele trimise, a dat castig de cauza cumparatorului (ulterior am aflat ca asta se intampla in 100% din cauze cand e vorba de produse virtuale).
Avand balanta negativa pe contul de PayPal, am decis sa nu il mai folosesc, cu toate ca nu eram impacat cu cele intamplate.
Recent am fost contactat de catre o firma de recuperare creante (Fire Credit) pentru a ma anunta ca daca nu platesc balanta negativa, cazul va fi inaintat in instanta.
Acum intrearea mea este: ce ar trebui sa fac in aceasta situatie, stiind ca am pierdut mult timp pentru a finaliza proiectul, nu mi-ar conveni sa fiu nevoit sa dau acei bani inapoi, este munca mea.
Sunt într-o situație similară, fiind vorba de o produs tangibil de data asta. Deși clientul a primit produsul și am trimis doveziile la Paypal, inclusiv tracking number ce atesta ridicarea produsului, dar clientul a avut câștig de cauză... La mine e vorba de o sumă de 40$ și m-au sunat cei de la FireCredit după 3 luni să-mi ceară să le plătesc suma de bani. Le-am explicat situația și mi-au zis să iau legătura cu cei de la Paypal. Am luat legătura cu cei de la Paypal și mi-au spus că banca clientului refuză să dea banii înapoi...