lucrez la o firmă ce are în jur de 5-10 mii angajați în mai multe locații din Ro, atât cu producție fizică propriu-zisă cât și realizare programe de calculator, suport IT, etc.
firma este o filială a firmei mamă, prezentă și în Franța, Germania, US etc
de vreo 2 ani nu se mai dau fluturași de salariu pe hârtie ci în format electronic ( adică printr-o aplicație accesibilă în intranet numai din interiorul firmei )- tot ok..
ce mi se pare f ciudat e că nu se pot vedea fluturașii mai vechi de 5 luni
adică acum, ian 2017, pot vedea pt luna septembrie 2016, dar în aprilie 2017 nu mai pot accesa fluturasul aferent lunii septembrie 2016, deși există acum ( ian 2017 )
aveți idee ce ar spune legislația despre asta ?
Acum ceva vreme am întrebat la HR despre sitauția aceasta ciudată dar am primit un răspuns f evaziv .. probabil ei ascund ceva, nu știu exact ce anume dar posibil ceva ilegal
Nu exista niciun text de lege care sa prevada obligativitatea emiterii fluturasilor de salariu , situatie in care nu avem cum sa va spunem perioada de timp in care puteti accesa asa ceva la nivelul angajatorului dvs.
Plata salariului se dovedeşte prin semnarea statelor de plată, precum şi prin orice alte documente justificative care demonstrează efectuarea plăţii către salariatul îndreptăţit (de exemplu, extrasul de contin situatii platii prin virament bancar)