avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 773 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Asistent medical cu studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Asistent medical cu studii superioare

Sunt asistent medical cu studii postliceale si lucrez in departamentul de ANESTEZIE -TERAPIE INTENSIVA cu competenta in TRANSFUZII. Sunt student in anul IV la Facultatea de Medicina, specializarea ASISTENTA MEDICALA GENERALA. Bineinteles ca o stimulare pe linie financiara conform pregatirii este un lucru elementar de care se bucura oricine. Stie cineva daca va exista si o departajare a atributiilor intre un asistent medical cu studii PL si unul cu studii superioare? Ni se ofera posibilitatea in mod oficial de a putea practica anumite manevre medicale asa cum o fac asistentii cu pregatire superioara din alte state?Bineinteles chiar si cu o aprofundare in specialitatea fiecaruia. Din pacate nu scrie in nici un document nimic despre acest lucru. Mi se pare normal sa te poti bucura de aceasta diploma nu doar pe linie financiara si intr-adevar sa iti meriti diploma. Daca cunoaste cineva raspunsul la nelamurirea mea, il astept cu mare interes.
Cel mai recent răspuns: cristina_branzan , utilizator 12:38, 19 Iulie 2011
buna ziua! eu sint asistenta medicala,la o gradinita cu program prelungit,am terminat postliceala(sanitara)in 1998,iar anul trecut am terminat facultatea de psihologie(gindindu-ma ca lucrez cu copiii )#-o. nu mi-au pus nimic la salariu. in invatamint exista o lege care spune ca toti cei care termina ,,orice facultate''li se va adauga nu stiu cite procente la salariu. stiu sigur, pt ca 3 educatoare de la gradinita unde lucrez eu au terminat relatii internationale si studii europene(rise),sociologie... si au deja marirea aceea la salariu ( ce treaba au rise-le cu invatamintul?) X-(. la noi nu este nici o marire nimic daca eu am terminat psihologia?