Buna ziua sunt asistent medical balneofizioterapie promotia 2008 ,
pe 1 iulie 2008 m-am angajat debutant la o SC medicala privata ,
am semnat un contract de munca individual CMN cu salariul brut de 800 ron ,
mentionez ca patronul in CIM nu a respectat CCM la nivel de ramura sanitara .
am semnat CIM fara sa contina drepturi salariale ce imi reveneau de drept
Anul acesta in urma unei ecografii am fost diagnosticata cu nodul degenerat in microchist pe glanda tiroida am sunat si m-am programat pe 28 septembrie pentru investigaii la parhon in bucuresti,am anuntat pe 30 august patronul
care a reactionat foarte urat tipand ca nu accepta medicale ca nu mai are nevoie de serviciile mele ducand la intimidarea mea
amenintanduma ca ma da in judecata pentru nerespectarea preavizului practic obligandu-ma sa imi dau demisia ce -a-ce am si facut
pe 31 august mi-am dat demisia cu acordarea preavizului de 15 zile urmand pe 14 august sa fie ultima zi lucrata
Suparata si speriata am cautat legislatia in domeniu si am constatat cu stupoare ca am semnat un contract care nu respecta legislatia la nivel de ramura sanitara
De aceea apelez la ajutorul dvs si sper sa ma ajutati ,indrumati in demersul meu de a-mi recapata aceste drepturi neprimite
Salarizarea personalului medico-sanitar in cabinetele medicale este reglementata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar.
Conform CONTRACT COLECTIV DE MUNCA din 20 octombrie 2008la nivel de ramura sanitara pe perioada 2008-2010
EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL, PARTEA V, nr. 16 din 20 octombrie 2008
Data intrarii in vigoare : 20/10/2008 În temeiul Legii nr. 130/1996, republicata
cap 1 art 13 (2) În cazul constatarii unor încalcari ale legii si ale prevederilor
contractului colectiv de munca, vor fi sesizate autoritatile de sanatate