avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 784 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Comisie achizitii publice in scoala
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Comisie achizitii publice in scoala

Buna ziua. In scoala in care sunt profesor urmeaza sa se constituie o comisie de achizitii si am inteles ca am fost propusa de directorul scolii sa fac parte ca membru. Eu nu doresc sa fac parte din aceasta comisie. Cum pot refuza ? Este legal sa fiu obligata de director ? Daca mi se inmaneaza o decizie in care sunt mentionata ca membru al acestei comisii cum procedez in mod legal?
Cel mai recent răspuns: Korvas , utilizator 13:11, 20 Februarie 2024
Buna ziua,
Nu puteti fi obligata sa faceti parte dintr-o astfel de comisie. Dvs sunteti profesor. Nu aveti studii de specialitate in domeniul achizitiilor publice - un masterat sau ceva similar (banuiesc). Refuzati pur si simplu invocand lipsa unei reglementari legale care sa va oblige sa faceti acest lucru. In baza fisei postului dvs aveti doar indatoriri didactice.
Ultima modificare: Joi, 19 Ianuarie 2017
Raluca Ifrim, Avocat
Multumesc.Am facut facultatea de drept acum multi ani in urma dar nu am profesat niciodata si nici nu ma potrivesc cu acest domeniu sa fiu sincera...Am facut aceasta facultate doar pentru a avea o diploma de studii superioare. Credeti ca se considera ca am studii in achizitii daca am diploma aceasta?.
Ultima modificare: Joi, 19 Ianuarie 2017
Anastasia26, utilizator
Nu, in niciun caz. Exista masterate specializate pe achizitii publice. Nu va poate forta nimeni sa va asumati niste obligatii suplimentare de fisa postului dvs. Achizitiile publice sunt mereu supuse controlului Curtii de Conturi, iar daca nu stiti ce semnati sau daca nu cunoasteti procedurile si conditiile de licitatii sau atribuire directa, veti fi - toti din comisie - raspunzatori.