La o asociatie de proprietari sunt 2 angajati cu urmatoarele situatii:
1) un angajat nu s-a mai prezentat la serviciu dupa ce a primit avansul lunii in curs, dar s-a prezentat o ruda (mama ) care ne-a anuntat ca fiica sa a plecat din tara.In sedinta de comitet s-a stabilit sa facem incetarea CIM cu acodrdul partilor.
Adica mama angajatei sa scrie o demisie.E corect asa?
Totodata angajata nu si-a efectuat tot CO din 2016.
As vrea sa stiu daca pt zilele cand nu s-a prezentat la serviciu o pot pune in CO (sa-mi faca mama ei o cerere) sau o pun nemotivata ?
In acest caz pentru diferenta de zile de CO neefectuate eu trebuie sa-i calculez si sa-i platesc mamei suma?
2) un alt angajat inceteaza contractul de munca, dar va continua sa colaboreze cu asociatia in baza unui contract de prestari servicii (PFA).
In acest caz pe CO neefectuat trebuie compensat in bani?
In cazul incetarii cu acordul partilor nu trebuie sa fie ceva scris de angajat sau se face doar decizia si o semneaza mama ei.
Angajata nu are studii si a mentionat ca nu stie sa scrie.
Din pacate salariata e plecata in Spania si n u are nimeni imputernicire.
Ma puteti sfatui cum sa pot face incetarea acestui contract de munca in conditii legale?
Demisie
catalina_rosu
Buna ziua,
Se poate demisiona chiar daca timp de 1 an si 3 luni nu s-a primit nicio zi de concediu de odihna? Angajatorul trebuie sa ii plateasca aceste ... (vezi toată discuția)