avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Despre INM
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Despre INM

Buna ziua,

Sunt student in strainatate si poate pare o intrebare cam rupta de lume. Totusi, ma gandesc serios ca in viitor sa sustin examenul de admitere in INM. Am gasit pe site-ul lor majoritatea informstiilor (tematica, etapele de concurs, samd.), dar nu am gasit nimic despre costurile care o sa le am in eventualitatea in care sunt admis. Poate cineva sa ma ajute cu o informatie in acest sens?

La fel cred ca m-ar ajuta o informatie despre etapa a doua a examenului, partea de analiza si prezentare a unei spete. Pentru proba asta nu am gasit subiectele. M-ar interesa sa stiu cum se pregatesc pentru proba asta cei ce sunt admisi cu brio (sau aproape). Ce carti folosesc? Si daca se practica meditatiile? (Intreb pentru ca negasind subiectele nu imi dau seama cat de grea este proba)

Va multumesc pentru timpul acordat. Daca aveti sfaturi le accept cu drag.

O zi buna,
Stefan V Stancioiu
Cel mai recent răspuns: Stefan V Stancioiu , utilizator 06:06, 26 Ianuarie 2017
Update:

Am gasit informatia despre costurile la care ma gandeam eu.

Alte sfaturi sunt binevenite.

Multumesc,
Stefan V Stancioiu

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Admitere inm 2012 mmady mmady M-am hotarat in sfarsit sa dau examen la INM anul viitor. Am terminat facultatea in 2008 si as vrea cateva sfaturi in ceea ce priveste sistemul de invatat, ... (vezi toată discuția)
Auditorii de justitie me-alina me-alina dupa ce se incheie probele scrise la INM stiu ca se sustine inca o proba de limba straina pt candidatii declarati respinsi la concurs pt a fi auditori de ... (vezi toată discuția)