bună ziua, soţul meu a decedat pe 02.01.2017. era funcţionar public. Conform Art. 40
din Legea 188/1999, privind statutul funcţionarilor publici : (1)In caz de deces al functionarului public, membrii familiei, care au, potrivit legii, dreptul la pensie de urmas, primesc pe o perioada de 3 luni echivalentul salariului de baza din ultima luna de activitate a functionarului public decedat.
De la Serviciul Resurse Umane mi s-a dat un răspuns vag că nu pot primi aceşti bani, datorită Legii salarizării.
vă rog sa-mi spuneti dacă există temei legal pentru neaprobarea cererii mele de acordare a acestor sume
Nu este adevarat ....uitati si dispozitiile legale care se aplica:
OUG 99/2016
Art. 10.
(1) În perioada 1 ianuarie-28 februarie 2017, dispoziţiile legale privind acordarea ajutoarelor sau, după caz, indemnizaţiilor la ieşirea la pensie, retragere, încetarea raporturilor de serviciu ori la trecerea în rezervă nu se aplică.
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplică în situaţia încetării raporturilor de muncă sau serviciu ca urmare a decesului angajatului.