avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu bonus pentru nastere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu bonus pentru nastere

Am nevoie de un sfat.Sunt medic rezident,am nascut in februarie,am facut cerere pentru acordarea bonusului de nastere,dar cei de la spital mi-au zis ca nu mi se da deoarece nu este semnat ccm si oricum nu sunt bani.Cererea este depusa de 8 luni dar nu am primit nici un raspuns scris cum am solicitat.Ce pot face in conditiile astea?:-/Mai pot spera ca-l voi primi?Sa mai fac o cerere?Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Marți, 6 Decembrie 2005
history, utilizator
Cel mai recent răspuns: cleodora , utilizator 00:14, 7 Ianuarie 2007
Am nevoie de un sfat.Sunt medic rezident,am nascut in februarie,am facut cerere pentru acordarea bonusului de nastere,dar cei de la spital mi-au zis ca nu sunt bani pentru asa ceva si oricum spitalul nu a semnat ccm.Cererea e depusa de 8 luni si nu am primit nici un raspuns scris,cum am solicitat.Ce pot face in conditiile astea?:-/Mai pot spera ca il voi primi?Sa mai fac o cerere?Multumesc anticipat!
Am nevoie de un sfat.Sunt medic rezident,am nascut in februarie,am facut cerere pentru acordarea bonusului de nastere,dar cei de la spital mi-au zis ca nu sunt bani pentru asa ceva si oricum spitalul nu a semnat ccm.Cererea e depusa de 8 luni si nu am primit nici un raspuns scris,cum am solicitat.Ce pot face in conditiile astea?:-/Mai pot spera ca il voi primi?Sa mai fac o cerere?Multumesc anticipat!
Ai dreptul de a beneficia de "bonus pt nastere" reperezentand un salariu de baza platit de unitate mamei.