avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 492 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu bonus pentru nastere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu bonus pentru nastere

Am nevoie de un sfat.Sunt medic rezident,am nascut in februarie,am facut cerere pentru acordarea bonusului de nastere,dar cei de la spital mi-au zis ca nu mi se da deoarece nu este semnat ccm si oricum nu sunt bani.Cererea este depusa de 8 luni dar nu am primit nici un raspuns scris cum am solicitat.Ce pot face in conditiile astea?:-/Mai pot spera ca-l voi primi?Sa mai fac o cerere?Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Marți, 6 Decembrie 2005
history, utilizator
Cel mai recent răspuns: cleodora , utilizator 00:14, 7 Ianuarie 2007
Citeste ce am scris mai sus.Plus ca poti sa afci si o adresa la ITM privitor la sit existenta.
Am citit ce s-a scris mai sus, si am facut si o adresa la ITM cu situatia existenta. Cei de acolo mi-au raspuns ca ar trebui sa-i dau in judecata.
Intrebarile mele ar fi :
Cunoasteti cazuri asemanatoare? Persoane care sa fi dat firma in judecata pentru nerespectarea drepturilor minimale prevazute in CCM?
In cat timp de la inaintarea cererii si/sau primirea raspunsului poti da firma in judecata?

Va multumesc!
citeste art 283 din codul muncii.
Am doi copii: o fetita de 4 ani si un baiat de 10 luni si lucrez in invatamant. Pentru niciunul nu am primit salariu bonus pentru nastere. Acum mai am dreptul la acest salariu bonus? Daca da atunci pentru amandoi sau doar pentru cel mic?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură