Buna ziua,
Sunt actionar si administrator intr-un S.A., in acelasi timp am un SRL in care sunt asociat unic si administrator. Intre cele doua firme exista un contract de mandat prin care eu consiliez firma (S.A.), si in functie de cifra de afaceri a SA-ului, SRL-ul emite in fiecare luna o factura, pe baza unui raport de activitate.
Va rog sa-mi spuneti daca exista vreo lege care interzice asa ceva, intrucat in urma unui control de la finante nu vor sa recunoasca TVA-ul dedus din facturile emise de catre SRL si implicit acuza ca exista un conflict de interese intrucat sunt administrator in cele doua firme.
Multumesc.Astept pareri cat mai urgent.
Asociație
Ana231
Buna ziua! Sunt acționar minoritar intr-o firma (10%) și împătimită a motocicletelor in timpul liber. Doresc sa înființez o asociație pentru pentru ... (vezi toată discuția)
Tva cu probleme
geamby
Datorita dezinteresului unei functionare de la finante X-( si neatentiei administratorului, #-o in ianuarie 2012 s-a inregistrat o firma ca neplatitoare de ... (vezi toată discuția)