Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna, doresc sa infiintez o firma (SRL) prin portalul online de la onrc. Am vazut ca este nevoie de semnatura electronica si vreau sa achizitionez un certificat calificat.
La firma vreau sa mai trec un asociat si vreau sa stiu daca este nevoie ca asociatul sa dea o declaratie online. Daca da, atunci am nevoie de 2 semnaturi electronice? Sau pot semna eu in declaratie?
O alta intrebare pe care o am:
Am ajuns la pasul pentru declaratia pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin.(1) lit. a) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, unde acolo trebuie sa selectez institutile pentru rubrica 1. "Spre înaintare către". Sediul social va fii la bloc, nu am avut alta firma si vreau sa stiu ce institutii trebuie sa selectez.