avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... VA ROG frumos daca ma puteti ajuta sa-mi fac dreptate
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

VA ROG frumos daca ma puteti ajuta sa-mi fac dreptate

Ma simt pur si simplu inselat si pacalit de sistemul medical romanesc care mi-a luat banii din buzunar fara nici macar un rezultat bun , starea sanatatii mele este mai rea ca inainte , de aceea apelez la UN SFAT din partea dumneavoastra !
Pe scurt , intrucat n-am bani de tribunale (judecati), am contactat diversi avocati iar onorariile lor plus taxele de judecata depasesc orice fel de posibilitati (in urma unor operatii pe coloana sunt pensionat medical din anul 2015 cu 550 lei/luna ) , va intreb , pot face o plangere penala impotriva clinicii , respectiv medicului respectiv !
Daca domnul doctor stia ca nu se poate face mare lucru cu aceasta operatie(ca sa nu zic ca nu trebuia sa ma opereze , mi-au spus-o multi medici ) atunci de ce a facut-o ???? Doar ca sa-mi ia banii (se stie clar ca-n sistemul privat medicul are cota parte din costul interventiei chirurgicale) ??!!

va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Florian59 , utilizator 09:52, 12 Februarie 2017
Ptr. a face plangere penala impotriva medicului sunt necesare mai multe detalli:diagnostic,scrisoare medicala,expertiza medicala actuala.
danpopescu2011 a scris:

Ptr. a face plangere penala impotriva medicului sunt necesare mai multe detalli:diagnostic,scrisoare medicala,expertiza medicala actuala.

am inteles ,...si toate astea sunt facute de alti medici ,.....hmmmmm , dupa zicala romaneasca "corb la corb nu-si scoate ochii" , trag concluzia ca n-am nici o sansa , sau ma rog spre zeo ! Doamne in ce tara traim !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură