avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 926 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie pentru copii-mamici studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie pentru copii-mamici studente

buna ziua,
in cele din urma au aparut normele cu privire la indemnizatia acordata copiilor, pentru mamicile studente, dar cum sunt legile la noi - neclare:in lege este specificat ca se da aceasta indemnizatie mamicilor studente care frecventeaza cursuri de zi fara intrrupere dar care au examenul de licenta. Pai cum sa mai fi studenta , sa frecventezi cursuri de zi daca ai examenul de licenta? si cele care inca sunt studente?-nu beneficiaza de nimic?
Cel mai recent răspuns: tDiana23 , utilizator 00:51, 12 Martie 2010
Prin Legea nr. 240/2009 pentru completarea alin. (2) al art. 1 din OUG nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului s-a dat posibilitatea si persoanelor care "urmeaza cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar si universitar, organizat potrivit legii, frecventate fara intrerupere. Sunt exceptate de la aceasta obligatie persoanele care au intrerupt cursurile din motive medicale" sa beneficieze de indemnizatia pentru CIC.
Buna ziua! Si eu sunt nelamurita in legatura cu aceasta indemnizatie. Sunt studenta la o facultate de stat iar in octombrie voi incepe cursurile la zi, din ultimul an. In aprilie o sa nasc iar in iunie-iulie o sa sustin examenul de licenta.
Vroiam sa stiu daca o sa benificiez de ajutor din partea statului.
Va multumesc anticipat!
Din modificarea facuta prin Legea 240/2009 la OUG 148/2005, reiese ca veti beneficia de indemnizatie crestere copil. Mai aveti putintica rabdare, sa vedem ce scriu normele. Probabil azi vor aparea publicate.
Dar daca copilul se va naste in strainatate...se beneficiaza de indemnizatie? Va rog daca puteti sa mi raspundeti!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură