avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... DIVORT !!!
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

DIVORT !!!

Buna ziua.
Va rog frumos, poate sa ma informeze cineva daca pot solicita daune morale intru-un proces de divort (fara copii si fara partaj ) in situatia in care sunt determinata prin comportamentul sotului meu sa plec din locuinta acestuia. Acest comportament il pot proba doar cu inregistrari facute cu camera video ascunsa, neexistand alti martori. Pentru moment sunt in cautarea unui loc de munca, fiind disponibilizata de la serviciu. Sunt sub tratament medical si din pacate nu-mi pot asigura acest tratament. Fiind in aceasta situatie, el se comporta in asa fel incat sa ma determine sa parasesc locuinta.
Cel mai recent răspuns: Rodica Ciobanu , Avocat 13:04, 13 Septembrie 2009
Procesul de divort in ce faza este? s-a intrat in dezbateri? Pana la a cere daune morale formulati o plangere penala impotriva sotului, care va creeaza probleme!
Am formulat cererea de divort pe care o voi depune saptamana viitoare la judecatorie. De aceea voiam sa stiu daca concomitent cu aceasta pot solicita acele daune, sau compensatii pentru ca intr-adevar este inuman ceea ce se intampla. El refuza categoric sa contribuie la nevoile gospodaresti. Isi cumpara hrana doar pentru el,iar daca ma ating de ceva ma acuza de furt. Nu stiu ce pot face in acest sens.
Sa presupun ca va veti angaja un avocat1 Daca da, atunci acesta va face exact ceea ce o sa sa cereti in actiunea de divort.
Va recomand sa va angajati un avocat.
In actiunea de divort eu as introduce ca petit si obligarea sotului la intretinerea mea, avand in vedere ca v-ati imbolnavit in timpul casatoriei iar boala dv. va pune in imposibilitate de a munci, potrivit art. 41 alin. 1 C.fam.
Va redau si pe acest topic prevederile Codului familiei: