Eu am facut ieri o rezervare la [editat nume companie aeriana] si la sfarsit mi-a dat mesaj ca nu s-a putut efectua plata si sa mai incerc inca o data.
Am mai incercat, si acum pe site am 3 rezervari pe acelasi nume, avion, destinatie. E clar ca nu ocup 3 locuri in avion
SI altceva, orice link imi trimite [editat nume companie aeriana] cand vreau sa il accesez imi da eroare. Pentru ca am vrut si sa schimb parola la mail, pentru ca o uitasem, mi-au trimis mail-uri (vreo 5-8 cred) si linkul sa schimb parola tot nu a mers. Azi am primit mail cum ca am 2 rezervari (defapt sunt 3), intre ce scria in mail apare : "Dacă veți observa că sunt rezervări duplicat pentru același zbor, vă rugăm să contactați imediat Centrul nostru telefonic pentru a discuta ce opțiuni aveți." si cand accesez linkul din mail iar eroare.
Am gasit pe site numar unde sa ii contactez, dar nu stiu daca se merita la cat costa, adica o sa vorbesc la telefon cu ei probabil de suma cat trebuie sa mi-o restituie.
Nu inteleg de ce nu se poate pe site anula simplu si usor, pentru ca e de 3 ori acelasi lucru, nu e ca si cum anulez zborul cu ei.