avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cand esti calificat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cand esti calificat

Buna ziua sunt nelămurită cu calificarea Am lucrat 12 ani de sezon ca cameristă si in prezent de 6 ani si 5 luni lucrez ca îngrijitor curătenie Pe cartea de munca sunt trecuta cu denumirile astea Normal asta nu înseamnă muncitor calificat?Astept lămuriri Am si diploma de calificare de cameristă si guvernantă hotel
Calificarea se face si la locul de munca asa?Multumesc,O zi plăcuta
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:57, 3 Martie 2017
Buna seara,
Calificarea la locul de munca se face prin incheierea unui contr de calificare profesional cu un angajator autorizat in acest sens si care se va finaliza cu eliberarea unei diplome de calificare. Nu orice angajator poate incheia un astfel de contract.
Faptul ca incheiati un CIM cu o anumita functie fara a avea calificarea respectiva nu reprezinta o dovada a dobandirii unei calificari intr-o meserie. Doar diploma de calificare atesta acest lucru.
0773842139 a scris:

...Am si diploma de calificare de cameristă si guvernantă hotel
...

In acest caz, aveti o calificare dobandita printr-un act.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Muncitor necalificat in cim, dupa 15 ani ca mecanic de intretinere p.anni p.anni Sotul meu are o vechime de 15 ani in meseria de mecanic de intretinere masini de cusut .Calificarea a obtinut-o la primul lui loc de munca,dupa o perioada de ... (vezi toată discuția)
Formare profesionala la locul de munca stanceni stanceni Buna ziua, Va supun atentiei urmatoarea problema: sunt angajator si m-ar interesa care este modalitatea de calificare la locul de munca a ... (vezi toată discuția)