avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 664 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale SRL-D sau SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

SRL-D sau SRL

Buna ziua,

sunt studenta si in scurt timp as avea de lucru cateva ore pe saptamana. Firma la care ar urma sa prestez munca doreste ca eu sa-mi fac SRL-D si astfel pe baza unui contract sa ma poata plati si eu sa eliberez factura. Marea mea nelamurire este ca daca o sa-mi deschid SRL-D o sa trebuiasca sa angajez 2 persoane! Eu nu doresc acest lucru!Este posibil sa functionez ca si SRL-D fara angajati? Nu doresc sa accesez fonduri. Ce recomandati, in cazul meu ca ar fi mai bine sa-mi dechis SRL-D sau SRL? Nu cunosc care sunt facilitatile uneia sau altei dintre aceste forme de microintreprindere. Va rog, ajutati-ma cu un raspuns astfel incat sa-mi formez o opinie si o directie de urmat.
Multumesc anticipat!
Cu respect, Daniela
Cel mai recent răspuns: domsa , utilizator 19:32, 21 Martie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
salut, studiati mult mai bine problema cu firmele, pentru ca cei care vor aceste lucruri, va pot insela usor fara ca ei sa pateasca aproape nimic, si dvs sa faceti puscarie, astea ar fi cele mai nasoale situatii, eu am pus raul inainte. invatati mecanismul firmelor cum functioneaza un srl, cereti informatii, ajutor, eu va spun asa: ori studiati cu strictete problema si inainte si daca acceptati, in timpul desfasurarii activitatii, ori mai bine lasati...
~ Conținut șters la cerere ~