avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 615 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale SRL-D sau SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

SRL-D sau SRL

Buna ziua,

sunt studenta si in scurt timp as avea de lucru cateva ore pe saptamana. Firma la care ar urma sa prestez munca doreste ca eu sa-mi fac SRL-D si astfel pe baza unui contract sa ma poata plati si eu sa eliberez factura. Marea mea nelamurire este ca daca o sa-mi deschid SRL-D o sa trebuiasca sa angajez 2 persoane! Eu nu doresc acest lucru!Este posibil sa functionez ca si SRL-D fara angajati? Nu doresc sa accesez fonduri. Ce recomandati, in cazul meu ca ar fi mai bine sa-mi dechis SRL-D sau SRL? Nu cunosc care sunt facilitatile uneia sau altei dintre aceste forme de microintreprindere. Va rog, ajutati-ma cu un raspuns astfel incat sa-mi formez o opinie si o directie de urmat.
Multumesc anticipat!
Cu respect, Daniela
Cel mai recent răspuns: domsa , utilizator 19:32, 21 Martie 2017
Buna ziua,

Mai am o intrebare:

daca nu doresc sa accesez finantare nerambursabila, pot functiona ca SRL-D fara niciun angajat?

Multumesc anticipat pentru raspuns!
Puteti functiona fara niciun angajat. Dar as vrea sa completez cu cateva informatii:

- veti avea nevoie de servicii minime de contabilitate....chiar si pentru un SRL cu cateva facturi pe luna, n-am auzit sa se ia mai putin de 200 lei...poate gasiti vreun prieten/cunostinta care sa o faca mai ieftin, dar tineti cont si de chestiunea asta cand va calculati cat castigati si cu ce mai ramaneti

- veti plati 3% impozit pe incasari si nu uitati ca nu puteti dispune de banii din firma asa cum doriti, ci veti putea sa-i scoateti sub forma de dividende, in urmatorul an dupa inceperea activitatii, dupa ce platiti inca un impozit (pentru dividendele de anul trecut se plateste 5%, insa se poate adauga oricand sanatatea de 5,5%...nu stim ce va fi la anul sau in anul cand scoateti dvs dividendele...codul fiscal se schimba in fiecare an)