avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 618 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... PDA sau Carte de munca - Programator
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

PDA sau Carte de munca - Programator

Buna ziua,

Sper ca am postat in categoria corecta. Am nevoie de ajutor in urmatorul caz.

Sunt programator in domeniul IT si nu platesc cei 16 %. Am primit oferta de la o firma sa imi fac PFA si sa fiu platit in baza unei facturi la sfarsitul lunii.

Stiu ca angajatorului ii convine ca nu isi mai bate capul cu impozitele mele iar mie imi revin mai multi bani si ma ocup singur de asta.

Vreau sa stiu mai multe detalii legat de asta:

- care sunt taxele care trebuie platite ca PFA
- explicati mi va rog care e treaba cu norma pe venit (in brasov este 34500 lei pe an)

- sa presupunem ca valoarea facturii anual o sa fie de 2000 euro = 9000 lei.

- cum o sa platesc impozitul ? am inteles ca pot sa aleg intre 2 variante.

Multumesc frumos :justcuz:
Cel mai recent răspuns: terrorblade , utilizator 12:33, 10 Martie 2017
Mi-am raspuns singur la intrebarile de mai sus am cautat si am gasit raspunsuri. Postul poate fi sters de moderatori. Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa norma de venit sau sistem real? MiriamS MiriamS Salutare, Doresc sa creez un PFA si nu stiu care ar fi mai ok, norma de venit sau sistem real tinand cont ca incasarile pe an sunt cam de 90 de mi de euro, ... (vezi toată discuția)
Contributii pensii, sanatate pfa slade_green2000 slade_green2000 Buna ziua. Mi-am deschis un PFA si am inteles ca trebuie platite taxe de 10,5% si 5,5% pentru pensii si casa de sanatate. As vrea sa stiu daca aceste taxe se ... (vezi toată discuția)