Cititi contractul pe care-l aveti cu ei cu atentie, sa vedeti daca este pomenita undeva aceasta taxa multimedia si cum se calculeaza ea. Daca nu exista, atunci mergeti mai departe:
- Depuneti reclamatie scrisa la Orange in lefgatura cu acea factura
[ link extern ]
- Faceti reclamatie la ANPC, si veti avea de asteptat cam o luna si ceva.
[ link extern ]
- Trimiteti mesaj la Orange ca ati depus reclamatie la ANPC, ca nu este prevazuta in contract acea taxa si ca nu le platiti nimic, pina la clarificarea situatiei si rezolvarea reclamatiei.
- Asteptati sa va contacteze ei, in momentul cind sunt luati la intrebari de ANPC, asa se intimpla in mod normal.
Am patit asa ceva si nu am luat in considerare alte notificari de la Orange. La final s-a rezolvat, au anulat facturile gresite, si-au cerut scuze. Era vorba de un contract incheiat abuziv in numele Orange (transformare Prepay in abonament), de un distribuitor Orange.