Buna ziua, in 2015 mi-am făcut un abonament la Orange pe care începând din anul 2016 nu am mai putut să îl plătesc. Am mers la ei la momentul respectiv si le Am spus că vreau sa renunț la el, am platit taxa de reziliere, in octombrie am primit somatie de la o firma de recuperari ca le datorez 1400 de lei. Am sunat la Orange iar doamna de acolo mi-a spus că apare abonamentul este închis. In 2018 În decembrie am primit înștiințare ca sunt chemata in instanta. Intial a. Sunat la oranfe din nou iar cei de acolo miau spus ca defapt ei nu au reziliat contractul ci ca defapt mi sa incasaf o factura si sa facturat in continuare. Am sunat la firma de recuperări și le Am spus că sunt dispusă să le plătesc pentru a nu continua procesul, mi-au spus ca o sa ma contacteze. Astept sa ma contacteze. Intrebarea mea e cr o sa se întâmple daca imi expira termenul si nu le plătesc. Mentionez ca in momentul de față nu sunt angajată si nu am nimic pe numele meu.
Mirna
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Mai aveți chitanța cu taxa de reziliere? Ați mai primit facturi de abonament în tot acest timp? Pe ce bază vi se spune că au facturat dacă se presupune că nu ați mai primit facturile? Cu nr de telefon ce s-a întâmplat? Ați trecut la prepay sau în altă rețea? Încercați cu o reclamație la OPC în primă fază.
Chitantele bineinteles ca nu le mai am. Numărul de telefon am renuntat la el atunci si am trecut pe prepay, iar facturile nu le am primit pentru ca in perioada respectiva nu eram acasa... mergeam eu lunar sa imi plătesc abonamentul fara sa astept factura.