Bună ziua vă rog să mă ajutați cu privire la cele ce am să vă expun !
Tatal meu avea un card CETELEM de pe care a scos in cateva randuri anumite sume de bani . La sfarsitul lunii Octombrie 2016 a decedat .fapt pentru care am trimis un email la CETELEM in care ii informam despre decesul tatalui meu anexandu-le o copie a certificatului de deces , Am primit de la acestia ca raspuns in scris pe email ca au luat la cunostință acest fapt și ca urmeaza să primim un răspuns de la departamentul juridic.Numarul de telefon mobil al tatalui meu a rămas același, fiind folosit de mama mea in varsta de 72 ani. Având in vedere ca pe adresa de domiciliu a părinților mei,pe numele tatălui meu decedat au sosit o notificare in scris si o somatie de plata,precum și faptul ca nu am primit nici un răspuns la informarea despre decesul tatalui meu pe care am trimis-o lor ,vă rog să mă sfatuiți ce pot sa fac in condițile in care mama mea are posibilitați financiare minime si nu poate achita datoria ! Nu avem la mână nici un contract dar după câte am auzit cei de la CETELEM sunt obligați să se asigure pentru cazurile de deces ! Hărțuielile si amenințările voalate ale celor de la CETELEM nu contenesc sa apara sub forma mesajelor scrise in SMS sau telefonic !
'' Va punem in vedere ca in termen de 48 de ore de la primirea notificarii sa achitati restantele mai sus mentionate. In cazul in care nu yeti da curs instructiunilor din prezenta notificare, vom raporta aceasta situatie catre Biroul de Credit (cu sediul in Bucuresti, strada Sfdnta Vineri nr. 29, sector 3, e-mail: situatie@birouldecredit.ro),unde inforrnatiile* privind restantele vor fi stocate tirnp de 4 ani de la data achitarii ultimei rate restante sau de la data ultimei actualizari si vizualizate de toate institutiile de credit si financiare, cu posibilitatea exercitarii dreptului de acces, de interventie si de opozitie in scris la sediul Cetelem sau Biroului de Credit. Totodata, vom actiona in consecinta in vederea recuperarii integrale a prejudiciului creat, in conforrnitate cu dispozitiile contractuale aplicabile. *Date transmise catre Biroul de Credit SA: nume, prenume, cod numeric personal, adresa, telefon, angajator, credit acordat, sume datorate, sume restante, numar de rate restante, starea contului, informatii istoric plati. Plata se va efectua prin una din urmatoarele modalitati: In punctele de lucru Cetelem; La punctele de incasare Payzone si Paypoint; La Cec Bank cu prezentarea extrasului de cont sau a cardului de client cu cod de bare; Prin serviciul direct debit; Prin transfer ban car. Cu stima, CETELEM IFN S.A. Manager Recuperare Debite
Cel mai recent răspuns:
andrerieu56 , utilizator
22:55, 21 Martie 2017