avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 307 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... cât salariu trebuia sa iau pe Februarie ?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

cât salariu trebuia sa iau pe Februarie ?

Va rog sa-mi Spune-ți cât salariu trebuia sa iau pe luna Februarie ,in ultimele 12 luni am luat 1350 in mâna si in cartea de munca am 1500 ,precizez ca sunt in concediu medical deoarece prezint sarcina cu risc si am si fost spitalizata o săptămâna in Februarie,mulțumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Oana_Pascu , utilizator 07:55, 25 Martie 2017
chiar daca in luna februarie aveti 1450 salariu pentru plata concediului medical se va face media veniturilor brute relzate in ultimele 6 luni la care se aplicaun procent de 85% si se inmulteste cu nr.zile lucratoare concediu medical/maternitate
85 % sau depinde de cod indemnizatie acordat pe concediu medical ....poate fi 75-85-100%
Rapița a scris:

Va rog sa-mi Spune-ți cât salariu trebuia sa iau pe luna Februarie ,in ultimele 12 luni am luat 1350 in mâna si in cartea de munca am 1500 ,precizez ca sunt in concediu medical deoarece prezint sarcina cu risc si am si fost spitalizata o săptămâna in Februarie,mulțumesc anticipat!


La un salariu brut de 1500 lei (difera de salariul realizat, trebuie sa va uitati in fluturas, pentru ca la un salariu net de 1350 lei nu corespunde un salariu brut de 1500 lei), pentru o sarcina cu risc pentru care presupun ca vi s-a acordat concediu medical cu cod 01, indemnizatia de incapacitate temporara de munca pentru o luna intreaga de concediu medical (22 de zile lucratoare) este aproximativ (suma ce urmeaza este minima. Estimez diferente in plus de pana in 50 lei):

[(6 luni x 1500 lei)/ 126 zile x 75%] x 22 zile - 98 lei (contributia la asigurarile sociale de stat) = 1080 lei