avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 953 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii ce declaratii salarii se depun pt.profesori care au ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

ce declaratii salarii se depun pt.profesori care au asistat la bacalaureat?

sunt incepator in contabilitate si nu am gasit pe nimeni care sa-mi spuna concret ce declaratii sa depun pentru salarii profesori bacalaureat 2009 ,daca la administratia financiara depun declar. 100 si 102, ma prezint cu ele in doua exemplare,plata sa facut pe 26 august, pana pe 25 sept termen de depunere ,la sanatate ce depun ? totusi daca ma pate ajuta cineva sa-mi spuna concret ce si cum .
va multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: mihai_u , utilizator 08:48, 18 Septembrie 2009
Pt rez acestei dileme trebuie sa stiti in baza carui act s-a facut plata profesorilor.
Daca platile s-au facut in baza CIM at trebuie sa includeti in declaratiile de salarii si veniturile obtinute cu ocazia bacalaureatului (la CAS, CASS si Somaj), si normal se includ sumele in dec 100 si 102.
In cazul in care s-au incheiat alte acte (conventii civile etc) at in functie de acest act se vor retine si declara sumele la finante si eventual la sanatate

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul de odihna neefectuat si neachitat popescu leontina popescu leontina va rog sa-mispuneti si mie, ce sa fac in urmatorul caz: SC a incetat contractul de munca cu angajatii angajatii au condediu de odihna neefectuat si ... (vezi toată discuția)
Declaratii fiscale administratia financiara Petre Daniel Petre Daniel Buna ziua, am preluat de curand o asociatie de proprietari si am mare nevoie de cateva informatii : Va rog sa ma indrumati in ceea ce priveste depunerea ... (vezi toată discuția)