Am primit si eu o hartie de la kasolvenzia cum ca as avea de plata 1mil si vreo 14 mil penalizari. Din tot ce am citit pe o gramada de forumuri am inteles ca orice datorie se prescrie dupa 3 ani...nu?
Problema este alta: eu am fost la ei,m-au dus cu zaharelul pe acolo,si am semnat o hartie in care sunt de acord sa platesc tot in 5 rate . Am platit 3 pana acum si nu as mai vrea sa platesc.
As putea sa fac treaba asta sisa nu mai platesc avand in vedere ca penalitatile nu pot depasi factura in sine????
Eu oricum am platit mult mai mult decat 2x factura....
Mi-a mai venit o hartie de la o avocata de la ei in care spune ca ma da in judecata daca nu platesc pana pe 29.12.2005!!!
Eu sunt student, nu am servici,nu am nici un bun pe numele meu...
Au ce sa imi faca in instanta ,daca ma cheama??
D-ta esti destul de evaziv, nu spui de ce datorezi acei bani, daca ai cumparat ceva sau ai mers pe o strada interzisa. Daca te-ai angajat sa platesti in rate, prescrierea este de la trecerea a 3 ani de la ultima rata. Nu spui nimic despre ce hartie ai semnat si cand, daca ai semnat o hartie in alb sau o recunoastere ca esti dator.Poate multe persoane vor sa te ajute dar nu-i ajuti d-ta.
Suma aceasta se datoreaza unui abonament de la cosmorom! Factura este din 2002 mai...deci era deja prescrisa. Mie mi-a venit in septembrie 2005 o hartie da la kasolvenzia cum ca as avea de plata 1 milion factura initiala + 14 mil penalizari!!! Am fost sa vorbesc cu ei si din prostia mea (eram stresat sa nu afle ai mei) am semnat o hartie prin care eu sunt bun de plata in 5 rate! Am platit 3 rate de 2800000 si nu as mai vrea sa platesc pt ca am inteles ca penalizarile nu pot depasi factura in sine (scrie si in contractul care l-am semnat cu cosmorom). Pe 23 dec 2005 mi-a mai venit o hartie de la o avocata de la kasolvenzia cum ca daca nu platesc ultimele 2 rate ma dau in judecata! Ce sa fac??