Am o situtie neplacuta cu fostul angajator. Mi-am dat demisia cu preaviz, am stat 15 zile in preaviz si ultimele 5 mai aveam concediu, mi-am facut cerere si am lasato la resurse umane. Am primit doar pe mail o notificare ca nu se aproba concediul si ca se vor face demersurile necesare pt comisie si nu mai stiu ce...aau trecut 2 saptamani de atunci si nu am mai primit nimic oficial. S-au dat salaiile pe luna in urma si eu nu am mai primit niciun banut, nici tichetele de masa. Ce pot face? Este corect sa imi retina salariul? Pe luna martie care am lucrato intregral am primit doar avansul si lichidarea nu..plus o sapt din luna aprillie...Si mailul acela are vreo valoare? nu trebuia sa primesc notificarea cu confirmare de primire? Va rog sa ma indrumati..
Având în vedere ca nu ați primit aprobare de concediu, dumneavoastră ați fost mai mult ca sigur trecut absent nemotivat. În momentul în care vi s-a respins cererea de concediu dvs trebuia sa va prezentați la munca. Puteți sa le solicitați în scris cu fax cu confirmare sau scrisoare recomandata clarificarea situației și drepturile financiare și dacă nu primiți răspuns abia atunci puteți sa începeți sa acționați. Va recomand înainte sa așteptați sa primiți răspuns de la ei sa nu cumva sa pierdeți timp și bani degeaba. Succes.