avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 962 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer in același spital
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer in același spital

Eu lucrez in cadrul unui spital de stat la Pe un post nedeterminat luat cu concurs de 2 ani. As vrea sa ma mut pe alta secție dar mi se spune ca din nou trebuie sa dau examen ca si cum as veni din afara! Stiu ca este o lege care arata ca nu e normal asa ceva dar as vrea daca puteți sa ma lămuriti si pe mn! Este legal in cadrul aceluiași spital sa dau examen de 2 ori? Sau încearcă sa imi pună piedici?
Cel mai recent răspuns: IuliaGab23 , utilizator 18:51, 24 Aprilie 2017
Daca nu sunteti funtionar public devinitiv, s-ar putea sa trebuiasca sa dati iar examen si nu se poate prin transfer.Va recomand Legea 188/1999 actualizata 201, privind Statutul functionarilor publici.
Sunt asistent medical generalist cu post pe perioada nedeterminata!
Legea 188/1999 nu este aplicabila personalului contractual - cei care lucreaza in spital este personal contractual.

Sunt doua posibilitati :
- daca este vorba de aceeasi functie , dar sectie diferita , atunci este posibila mutarea prin schimbarea locului muncii - se poate incheia act aditional;

- daca este vorba de functie diferita, sectie diferita, atunci va trebui sa participati la examenul/concursul organizat pentru ocuparea acelei functii.

Nu, funcția este aceeași de asistent, doar secția diferă! Având in vedere ca este același post nu văd de ce ar mai trebui! Mulțumesc enorm!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Post asistent medical DonCornell DonCornell Se poate ocupa un post vacant de asistent medical fara a se organiza concurs? Sau se poate ocupa si prin tranfer? Care este modalitatea legala? (vezi toată discuția)