Acum, pe live.avocatnet.ro, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică
Lucrez intr-o organizatie care are sediul central in Cluj si care are dreptul de operare in cartile de munca ale salariatilor, insa in repetate randuri am descoperit ca actele aditionale ale colegilor care le-au solicitat(in special pentru a le depune la banca in vederea obtinerii unor credite), nu au fost inregistrate la ITM. Ca sa detaliez, in momentul in care ni se modifica functia sau salariul, ni se trimite de la sediul central un formular, intr-un singur exemplar pe care noi il semnam si il trimitem inapoi, insa nu mai primim nici macar o copie. Ulterior, daca solicitam, ni se da o copie a aceluiasi act, insa desi contine o rublica "numar de inregistrare la ITM", nu apare nici un astfel de numar.
Este fluturasul o dovada suficienta ca la stat figuram cu salariile reale?
Va multumesc anticipat pentru ajutor!