avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1003 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de munca

Buna ziua. La societatea la care lucrez ca si agent de pazăa s-a luat decizia de a de externaliza serviciul de paza iar eu sa fiu angajat la firma care preia acest serviciu. Problema mea este următoarea: eu cum îmi inchei activitatea la societate?Prin demisie sau conform art. 55 lit. b din CM nu vreau pentru ca pierd salariile compensatorii prevazute in CCM... mentionez ca am semnat contract de munca cu noua firma de paza incepand cu 01.05...Văa multumesc.
Salariile compensatorii in ce conditii se acorda?
In conditiile disponibilizarii.incetarea activitatii din motive neimputabile salariatului...
In acest caz, daca incetati c.i.m. prin demisie sau cu acodul partilor nu puteti beneficia de acestea.
Am inteles. Intrebam ce alta varianta ar mai fi? Daca eu refuz sa semnez demisia societatea va fi forțatăa sa ma disponibilizeze? Conteaza ca am semnat contractul cu cealalta firma?
Societatea va trebui sa dispuna concedierea dvs, daca nu solicitati dvs. incetarea c.i.m. prin demisie sau cu acodul partilor .

Nu conteaza c-ati semnat cu celalalt angajator un alt c.i.m.
Ultima modificare: Duminică, 30 Aprilie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic

Alte discuții în legătură

Externalizare rozi88 rozi88 Buna ziua , O companie multinationala vrea sa externalizeze o anumita activitate . O divizie intreaga va fi prelutata de o firma mult mai mica unde nu ... (vezi toată discuția)
Drepturile angajatului atunci cand este concediat andreeeea123 andreeeea123 Buna ziua, Azi am fost informata ca firma nu isi mai permite sa plateasca salariile, si prin urmare trebuie sa imi dau demisia. Care sunt drepturile mele? ... (vezi toată discuția)