As dori o solutie pt urmatoarea situatie: contract incheiat in 07.11.2016. S-au descoperit greseli in raportul salariat(nu reflecta actele aditionale, resp salariul). Se mai pot face corectii ca sa se reflecte realitatea avand in vedere ca acest contract este incheiat? Cum se procedeaza?
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Bine, dar cum procedez avand in vedere faptul ca acest contract este incetat din 11.2016?
Il reactivez(in baza a ce?), corectez si apoi il inchid?
E corect asa?
II anulati incetarea . Astfel, se va intocmi un referat, care trebuie aprobat de catre angajator, in care i se aduce la cunostinta ca au fost introduce eronat anumite date - detaliati datele - pentru acel salariat .
Potrivit art.4 alin.4 din HG 500/2011, orice corecţie a erorilor survenite în completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunoştinţă de acestea.
Revisal
ASL
Va rog mult sa ma ajutati cu urmatoarea intrebare: Se mai poate inregistra in revisal o modificare salariala dupa incetarea contractului individual de munca? ... (vezi toată discuția)