avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Intoarcerea titularului de post
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Intoarcerea titularului de post

Buna, am fost angajata pentru prima data in data de 13.06.2016 pe un post cu perioada determinata . Intre timp am ramas insarcinat acum avand 14-15 saptamani sunt in concediu medical pentru ca am suferit o iminenta de avort iar medicul de specialitate mea recomandat sa imi iau concediu de risc maternal . Am aflat intre timp ca titularul de post se intoarce mai devreme di concediu de crestere a copilului si mie imi mai trebuie aproximativ 20de zile pentru a avea un an lucrat. Intrebarea mea este imi pote suspenda contractul pe perioada concediului de risc? Si daca da ce e de facut in cazul meu pentru a beneficia ulterior de indemnizatia de crestere a copilului?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:55, 3 Mai 2017
Chiar daca intrati in concediu de risc maternal, c.i.m. va inceta de drept la data revenirii titularului pe al carui post ati fost angajata.

Art. 5 C.mun.
Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:
....
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;
....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cim durata determinata inceteaza la intoarcerea in functie a fostului angajat ? ancristida ancristida Buna ziua, Va rog, daca ma puteti ajuta cu o lamurire. Sunt in prezent angajata cu CIM pe durata determinata pentru înlocuirea unei salariate cu contract ... (vezi toată discuția)
Plata concediu de odihna neefectuat paduflori paduflori Buna ziua Am urmatoarea situatie: din luna iulie 2013 sunt in concediu de crestere copil si mi au ramas neefectuate 20 de zile de concediu de odihna pe 2013 ... (vezi toată discuția)