avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 913 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Neexecutare contract de prestari servicii
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Neexecutare contract de prestari servicii

Buna ziua,

Sunt jurist incepator in fata unui contract de prestari servicii, cu probleme de executare. Contractul nu prevede nimic altceva decat obligatiile specifice ale partilor. Nu tu daune, nu tu reziliere, forta major, pacte comisoarii, nimic.
Eu sunt beneficiar, prestatorul nu isi indeplineste obligatiile.

Intrebarea este:
Am dreptul sa optez pentru executarea contractului prin intermediul unui alt prestator (tert fata de contractul initial), cu recuperarea cheltuielilor de executare de la prestatorul culpabil?
Stiu ca pot opta intre reziliere si obligarea la executare prin intermediul instantei, insa ma intereseaza daca, pot executa contractul prin terti?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: smeagull , utilizator 09:54, 22 Septembrie 2009
Buna ziua,

eu as proceda un pic altfel;
as solicita rezilierea contractuluicu daune interese; cata vreme poti face dovada unui prejudiciu, il vei putea obtine la instanta; poti include in prejudiciu inclusiv diferenta de pret pentru serviciile achizitionate poate mai scump de la un alt prestator;
varianta cu executarea silita, mai ales daca este vorba despre servicii care se vor executa intr-o perioada lunga de timp ( cum ar fi telefonie, internet..etc), mi se pare complicata.
Avocat Boncu
solutie legala rezilierea contractului
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură