nt angajat M.A.I. la Politia de Frontiera (I.T.P.F. Timisoara) si am fost delegat in interes de serviciu in perioada 02.10.2016-02.12.2016,la un sector al politiei de frontiera la 35 km de sediul sectorului unde sunt incadrat...nu am primit nici acum indemnizatia de delegare...mentionez ca deplasarea dus-intors am facut-o cu autoturism de serviciu...in ordinul de serviciu fiind specificat orele 06.30-21.00 in ture de 12/24,12/48...ordinul de serviciu fiind facut pe TOATA luna(02.10-31.10.2016 si 01.11-30.11.2016) nu pe fiecare zi de serviciu(tură).Am sunat lunar la biroul financiar al inspectoratului teritorial Timisoara,de acolo m-i s-a comunicat ca au fost gresite pontajele,ca nu sunt bani (mentionez ca suntem 4 persoane care am fost delegati in acea perioada si nici unul nu am primit indemnizatia)...alti colegi delegati de la alte compartimente au primit banii.In concluzie...ce am de facut in continuare?Sa fac un raportscris catre financiar sau catre inspectorul sef al I.t.p.f. Timisoara? Sau direct la Bucuresti?imi dati o idee cum sa-l întocmesc?Multumesc.Astept raspuns