Va rog sa ma indrumati in urmatoarea situatie:
Suntem mai multi proprietari membri ai asoc de proprietari nemultumiti de activitatea presedintelui si a comitetului asoc.de proprietari,de lipsa de transoarenta a cheltuielilie si modul de calcul la intretinere,de modul de incheiere a contractelor de inchiriere a spatiilicomerciale aflate in spatiul comun al blocului etc.
Am facut solicitari in conformitate cu art 10 din legea 230/2007 prin care am cerut lamuriri asupra cotelor la intretinere,insa raspunsurile mult intarziate nu au lamurit deloc situatia.Am solicitat si sprijinul politiei, dar se pare ca nu e de competenta lor. Adunarea generala nu s a organizat anual, iar cand s a organizat nu a rezolvat in niciun fel nemultumirile proprietarilor. In primarie nu mai exista departamentul responsabil de asoc de proprietari si ca atare singura modalitate de rezolvare a problemelor se pare ca e actionarea in instanta a presedintelui si membrilor comitetului.
Va rog sa ma lamuriti ce document ar trebui sa redactam si unde sa- l depunem pt a avea speranta ca presedintele si membrii comitetului vor fi trasi la raspundere.
Dorim de asemenea sa se faca un
control financiar contabil,o verificare a legalitatii contractelor incheiate.
Asociați
Jimbolia
O întrebare am intr-o asociație convocarea adunări generale o poate face oricine din Membri Fondatori sau ? Doar președintele asociației ?! (vezi toată discuția)