Buna ziua
Dorim sa pavam trotuarul din fata blocului si sa turnam o sapa + placare cu gresie in casa scarii. Se va respecta procedura de aprobare a lucrarilor, astfel ca inainte de a incepe lucrarea, vom face o adunare generala pentru aprobarea de catre membrii asociatiei a acestei lucrari. Executarea lucrarii se va face de catre o persoana fizica, nu am angajat o firma. Va rog sa imi spuneti cum putem deconta cheltuielile si ce documente ar trebui sa intocmim, pentru ca nu vom avea factura, persoana cu care facem lucrarea fiind persoana fizica si nu firma?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Atentie cu trotuarul din fata blocului care poate avea statut diferit fie privat fie apartine domeniului public caz in care pentru interventie asupra acestuia este necesar acordul primariei,autorizatie de constructie,certificat de urbanism
Executarea de interventii asupra partii comune de imobil este de preferat sa fie realizate cu persoane autorizate care pot emite atat documente justificative cat si garantie pentru lucrare
Puteti incheia contract prestari servicii,urmand ca sursa de finantare sa fie asigurata fie de fondul de reparatii sau alta sursa pe care urmeaza sa o dispuna participantii la adunarea generala care urmeaza sa hotarasca si executarea lucrarii
Modalitatea de repartizare ar trebui sa se faca conditionat de cota indiviza sau alta varianta dupa cum dispune adunarea generala
In functie de suprafata apartamentului, deoarece cota-parte indiviza din proprietatea comuna (holurile) se calculeaza pe baza suprafetei utile a apartamentului (fara balcoane si logii).