Buna ziua,
Un administrator imobile doreste sa plateasca taxele salariale ale lui, in baza CIM pe perioada lunii aprilie...
unde merge?
in baza a carui document merge la ghiseu?
Ma puteti ajuta cu detalii?
Cu multumiri!
Calculati salariul,depuneti D112 online, in baza acesteia faceti doua foi de varsamant, una catre bugetul de stat si una catre bugetul asig.soc. si depuneti numerar la anaf-ul de care apartineti.
Mai am o nelamurire...
Cei de la banca vor sa actualizam datele la banca si ma trimit la judecatorie sa iau un certificat de grefa...eu fiind mai la inceput de drum ca administratora nu stiu sa avem vreun proces pe rol....am intrebat presedinta de bloc(care nu se afla momentan in tara) si mi-a spus sa schimbam banca...nu as vrea pana nu aflu la ce si de ce sa duc certificat???
Acel certificat am observat ca se obtine doar cu nr de dosar care se afla pe rol in proces...
Daca nu avem niciun proces pe rol, imi eleibereaza certificat de grefa?
La banca trebuiesc actualizate din cand in cand persoanele care au drept de semnatura in banca (de obicei, doua persoane imputernicite,presedinte si administrator).
Asadar mergeti la banca dvs. si intrebati ce documente trebuie sa duceti.
Bancile cer CIF-ul si ultimul PV al AG prin care se desemneaza cele doua persoan care pot efectua operatiuni in cont. Probabil ca nu ati mai avut miscari in contul curent si , aceasta este caza.
Copiile documentelor pe care le duceti la banca sa fie vizate cu: Conform cu originalul, data, numele si prenumele celui care completeaza documentul si semnatura, eventual stampila asociatiei.