Buna ziua. Am achiziționat o mașina noua pe firma, in urma cu șase luni, Lessing. In aceasta perioada mașina s-a stricat foarte des. Mașina face curse externe, iar lunar sau la doua săptămâni, apelez la asistenta rutieră pentru a o duce in service-uri la reparat. Ce as putea face in aceasta situație ? Nu este Ok ca o mașina noua, aflată in garanție, sa aibă astfel de probleme. Cum as putea aborda furnizorul? Am posibilitatea returnării mașinii si solicitarea alteia in schimbul ei? Mulțumesc
Pentru analiza si eventual raspuns concret,este necesar sa furnizati minimum de date relevante
Concret in ce consta defectiunea?
Daca auto este in leasing,proprietarul acesteia ce opinie are ?
Reveniti cu detalii
Garantie auto
abaeurope
Buna ziua, am achizitionat in urma cu o luna un furgon zero km marca FIAT DUCATO de la dealer AUTO COMO CONSTANTA ,in urma cu o saptamana am trimis masina in ... (vezi toată discuția)