avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1158 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... interdictie parasire scoala
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

interdictie parasire scoala

Buna ziua, Ma numesc Ivascu Marian am 17 ani sunt elev la liceul cu program economic si deschid acest subiect pentru a va expune urmatoarea situatie. Liceul practica o regula, aceea ca orice elev venit la scoala nu mai are voie sa iasa din institutie nici macar in pauze pana la finalizarea orelor. Magazinul din incinta liceului practica preturi foarte ridicate la toate produsele, vanzand niste sandwish-uri ordinare si extrem de scumpe, peste starda la un pret mult mai mic iti poti lua o shaworma. Altfel punad problema in cazul unei situatii speciale cand ai nevoie sa pleci? chiar daca vrei sa pleci cu absenta (nu ma intelegeti gresit, nu sunt din tabara celor care chiulesc). Acum intrebarea care doresc sa o adresez, legal au voie sa interzica iesirea pe poarta scolii?
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 21:24, 23 Septembrie 2009
Conform Legii învăţământului şi Ordinului de aprobare a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar de Stat, aprobat de M.E.C.T. 4925/8.09.2005 liceele au propriul regulament de ordine interioara si functionare aprobat de Consiliul Liceal.
Puteti sa verificati acest regulament si daca este stipulata interdictia de a parasi liceul in timpul programului scolar atunci nu aveti alta solutie decat sa veniti cu mancarea la pachet!B-)
Problema nu ar fi mancarea, dar datorita aceste reguli magazinul incaseaza un profit urias poate ca si doamna directoarea are partea dansei din acest profit, dar nu asta e problema. Tot cautand m-am pierdut in legi, tot ce ma intereseaza pe mine este daca scoala poate tine la ore un elev daca el nu doreste, asta nu ar incalca principiile democratiei?