Buna Ziua,Ma numesc Ignatescu Mirela-Alina si sunt o mama studenta la zi ,studenta in anul univ 2009/2010 in anul v de studiu la fac de medicina genenrala din Craiova..sunt o mama studenta prin urmare..si potrivit Legii nr. 240/2009 pentru completarea alin. (2) al art. 1 din OUG nr. 148/2005 ar trebui sa beneficiez de indemnizatia de 600 ron pentru cresterea copilului meu care este in varsta de 1 an si 2 saptamnii ...in momentul nasterii era studenta si sunt in continuare..cum am spus sunt la medicina studenta deci obligatoriu cursurile sunt de zi..
Problema este ca merg saptamanal sau dau telefon alternativ cu vizitelel la Directia muncii dolj..pentru a intreba ce pot sa fac sa beneficiez de aceasta indemnizatie iar raspunsul est ca nu au primit nimik oficial de la bucuresti ..ca nu stiu ce sa imi spune ..si sa mai revin...dar nu pot sa imi spuna un termen ..va rog din suflet sa imi spuneti ce pot sa fac..
multumesc anticipat..
Cred ca situatia de la Craiova,despre care faceti dvs.vorbire,ar trebui sesizata la Ministerul Muncii si Familiei din Bucuresti.Cred ca denumirea particula"Familiei" este ceva pur satiric,dupa cum se vede.Formulati sesizarea despre care am aratat si reclamati situatia celo in drept sa faca ceva,atragandu-le atentia ca va veti adresa justitiei pentru rezolvarea situatiei,daca nu va fi solutionata intr-un termen rezonabil.Pana la urma cel care sufera este minorul.