avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 464 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Legea nr. 240/2009 alin. (2) al art. 1 din OUG nr. ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Legea nr. 240/2009 alin. (2) al art. 1 din OUG nr. 148/2005

Buna Ziua,Ma numesc Ignatescu Mirela-Alina si sunt o mama studenta la zi ,studenta in anul univ 2009/2010 in anul v de studiu la fac de medicina genenrala din Craiova..sunt o mama studenta prin urmare..si potrivit Legii nr. 240/2009 pentru completarea alin. (2) al art. 1 din OUG nr. 148/2005 ar trebui sa beneficiez de indemnizatia de 600 ron pentru cresterea copilului meu care este in varsta de 1 an si 2 saptamnii ...in momentul nasterii era studenta si sunt in continuare..cum am spus sunt la medicina studenta deci obligatoriu cursurile sunt de zi..
Problema este ca merg saptamanal sau dau telefon alternativ cu vizitelel la Directia muncii dolj..pentru a intreba ce pot sa fac sa beneficiez de aceasta indemnizatie iar raspunsul est ca nu au primit nimik oficial de la bucuresti ..ca nu stiu ce sa imi spune ..si sa mai revin...dar nu pot sa imi spuna un termen ..va rog din suflet sa imi spuneti ce pot sa fac..
multumesc anticipat..
Cel mai recent răspuns: Agnes22 , utilizator 12:57, 1 Octombrie 2009