Buna ziua , sunt nou si sper ca am postat unde trebuie ! Am avut nefericitul accident in 10 mai , mergeam printr-un cartier de romi cu viteza de ~70 si de dupa un tomberon imens aflat chiar langa drum a ieșit in fugă traversand drumul fara marcaj un copil de 6 ani pe care l-am izbit , acesta murind la 1 ora ! Urmele de franare masurau 34 metri , de la politie mi-a zis ca s-a deschis dosar penal pe nume ( accident din dulpa sau ceva asemanator ) permisul mi l-a suspendat si mi-a dat dovata pe 15 zile ,apoi se denumește un expert care v-a calcula viteza si apoi se v-a face judecata ! Ce pedeapsă as putea primii ?Nu am antecedente penale , sunt elev in ultimul an(19 ani). Pot repara masina pe asigurare ? Asigurarea ii v-a despăgubi pe părinții copilului ? Dati-mi niste sfaturi , nu am vorbit cu nici un avocat încă ! Mulțumesc
Va sfătuiesc sa luați legătura cât mai urgent cu un avocat, care sa va acorde asistenta de la început pana la sfârșit. Din descrierea Dvs, nu păreți a fi vinovat (înțeleg ca nu era trecere de pietoni sau zona rezidențiala), însă expunând situația unui avocat, o sa primiți un răspuns concret. In ceea ce privește reparația mașinii, dacă este asigurata CASCO, asiguratorul nu va emite acceptul de intrare in reparație (practic nu va despăgubi dauna) pana nu se încheie cercetările.
Am înțeles, o sa ma ineresez de un avocat ! Mașina e in custodia mea (stiu ca nu am voie sa o repar sau sa modific ceva la ea ) insa dupa ce primesc dovada de reparație cum se procedează pas cu pas sa-mi pot repara masina ?
Se pare ca esti mai preocupat cum sa iti repari masina si mai putin ca ai omorat un om.
Masina nu o poti repara pe asigurare ptr ca esti vinovat de producerea accidentului. Cum erai in localitate viteza maxima este de 50 km/h iar urmele de franare nu sunt ptr 70 km/h, ai avut peste 100, depinde si cum era asfaltul si daca masina are ABS.
Cu un avocat nu ai vorbit dar cu parintii?
In urma condamnarii permisul se va anula.
Accident auto
ZachIonut